piątek, 25 października 2013

015. ostatni dokument prawdy.

dla @_ashtonismine

Postanowiłam zmienić jedno ze zdjęć, które mi podesłałaś, ponieważ nie 
pasowało mi zbytnio do reszty. Dałam w tle Los Angeles, ponieważ 
nie dałaś mi zdjęcia, które mogłabym umieścić w tle. :)



dla @dianaseth

Ogólnie całość, mnie zauroczyła, ale jak widzisz zmieniłam zdjęcie Louis'a,
ponieważ jedno było za małe, a drugie znowu zbyt wielkie. Mam nadzieję,
że jednak taki Tomlinson, również ci odpowiada :)


dla @Give_Me_Rainbow

Wszystko łatwo i prosto. Dałaś mi zdjęcia, ja musiałam jedynie skleić
to w całość. Jestem zadowolona, a ty?



dla @thekingofswaag

Trochę sama zagubiłam się w tym nagłówku, ale później szybko 
wróciłam na ziemię. Jak?


dla @Monika5SOSXX

Nie podoba mi się. Jakoś te zdjęcia w ogóle do siebie nie 
pasują, ale to ty je wybrałaś, więc, ja musiałam je jedynie skleić :)



dla Sary

Na początku wydawało mi się, że to będzie najprostszy nagłówek do zrobienia
w tej notce, ale jak się okazało. Zajął mi najwięcej czasu. Jak się podoba?





Dlaczego dodaje je tak późno? Niestety moja mama nie jest zadowolona z moich ocen i jakby
to ładnie ująć.. obciążyła mnie szlabanem, do czasu poprawienia ocen. >>>> soł słit. 
do kiedyś tam.. jeśli przeżyje.

6 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za nagłówek :) Cudowny jest .

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG TEN NAGŁÓWEK JEST WSPANIAŁY !! NAWET NIE WIESZ JAK BARDZO CI DZIĘKUJĘ ♥ ZAKOCHAŁAM SIĘ W TYM NAGŁÓWKU *__* JESZCZE RAZ WIELKIE DZIĘKI <33
    @Give_Me_Rainbow

    OdpowiedzUsuń
  3. hej mam pytanie czy mogę twojego maila? mam coś dla cb na priv

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolę na TT bądź facebook.
      TT @inmullingars
      FACEBOOK https://www.facebook.com/ania.szydzisz

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba! ;) wielkie dzięki! Jak tylko wejdę na komputer, dodam go <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci Skarbie! Nagłówek jest cudowny!

    @dianaseth

    OdpowiedzUsuń