niedziela, 22 września 2013

011. życie na krawędzi.

muszę przestać obiecywać, bo zaczynam coraz częściej nie dotrzymywać słowa. dosłownie wpadłam na komputer na kilka sekund, ponieważ moja siostra pojechała do sklepu. jak na złość nie chce mnie na niego wpuścić i pomimo rozpoczętych prac nad nagłówkami i zwiastunami, nie mam nawet jak ich dokończyć. już nawet nie powiem kiedy je dodam, bo naprawdę nie wiem i nie jestem w stanie powiedzieć, kiedy znowu pojawię się na komputerze. jak na razie dodaje jeden który zrobiłam podczas mojej poniedziałkowej choroby. do następnego razu.



dla @jdbismygold

heh. ^^ nie lubię El, ale muszę przyznać, że ten nagłówek
przypadł mi do gustu.



2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuje, szablon wyszedł na prawdę swietnie i jesteśmy z niego bardzo zadowolone 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek
    Hasło: applause
    Kontakt twitter: @MeowBelieve
    adres bloga: its-like-youre-screaming.blogspot.com
    kolorystyka: jasno-granatowa, fioletowa
    bohaterowie: Rihanna, Justin Bieber
    Zdjęcia możesz wziąć z jb-is-cute.tumblr.com i gay4rihanna.tumblr.com
    Bardzo proszę o zrealizowanie mojego zamówienia i z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń