niedziela, 8 września 2013

009. pozioma natura.


dla Kasia Nieważne


dla Zuzu


dla @justadream97



wiwka ever - potrzebne mi są zdjęcia, które obiecałaś mi przesłać :)



dodałabym zwiastuny, które zamówiliście, ponieważ program zaczął działać, ale
niestety moja gorączka i choroba dają o sobie znaki i wydaje mi się, że jest to 
jakieś wytłumaczenie. tylko na te trzy nagłówki było mnie stać, pomimo braku siły. mam 
nadzieję, że nikogo nie zawiodłam.



OBIECUJĘ, ŻE ZWIASTUNY POJAWIĄ SIĘ JUŻ W NASTĘPNY WEEKEND.




JEŚLI ZAMÓWIŁAŚ ZWIASTUN BĄDŹ NAGŁÓWEK NA MOIM BLOGU
TO MOGŁABYŚ/MÓGŁBYŚ USZANOWAĆ MOJĄ CIĘŻKĄ PRACĘ I WSTAWIĆ
GO RAZEM Z LINKIEM NA TYM BLOGU NA SWÓJ. TO WŁAŚNIE
UMIESZCZONE JEST W REGULAMINIE.
JEŚLI NIE POJAWIĄ SIĘ U WAS LINKI PROMUJĄCE TEN BLOG, JESTEM 
ZMUSZONA, DODAĆ WAS NA CZARNĄ LISTĘ ORAZ USUNĄĆ ZWIASTUN, A
NAGŁÓWEK TRAFI  DO ZAKŁADKI "DO POBRANIA"

2 komentarze:

  1. Dziękuje za świetny nagłówek. Już jest wstawiony na stronę i dodany jest także załącznik do waszej strony.
    http://tlumaczenie-i-hate-you.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń